Дене шынықтыру пәнінен 11-сыныптарға арналған күнтізбелік-тақырыптық жоспар » № 3 Қарғалы орта мектебі
Алматы облысы білім басқармасының
Жамбыл ауданы бойынша білім бөлімінің
"Қарғалы №3 орта мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(727) 70-31-1-55
есепші бөлімі:
+7(72) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » Дене шынықтыру пәнінен 11-сыныптарға арналған күнтізбелік-тақырыптық жоспар
01
январь
2022

Дене шынықтыру пәнінен 11-сыныптарға арналған күнтізбелік-тақырыптық жоспар

БЕКІТЕМІН: 

 Мектеп директоры:

__________ К.О.Урпекова

«27» тамыз 2021 жыл

КЕЛІСЕМІН:

Директордың оқұ ісінің     орынбасары: 

 _________ Ш.Г.Сейтахунова

«26» тамыз 2021 жыл

Ә.Б отырысында қаралды 

 Хаттама №1 

Әдістеме бірлестік жетекшісі:

_________ М.Ж.Абдуллаева

«26» тамыз 2021 жыл



­­­­­­­­­­­­ 


ҚММ ҚОМ№3

Дене шынықтыру пәнінен11-сыныптарға арналған

күнтізбелік-тақырыптық жоспары 

                                                                                      Пәні мұғалімі: М.Ж.Абдуллаева









2021-2022 оқу жылы



ТҮСІНІК ХАТ


 «Білім берудің барлық деңгейінің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығы;

 «Білім берудің барлық деңгейінің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы 2020 жылғы 28 тамыздағы № 372 бұйрығы;

 «Жалпы білім беру ұйымдарына арналған жалпы білім беретін пәндердің, таңдау курстарының және факультативтердің үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 03 сәуірдегі № 115 бұйрығы;

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің кейбір бұйрықтарына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы 2020 жылғы 27 қарашадағы № 496 бұйрығы;

«Жалпы білім беру ұйымдарына арналған жалпы білім беретін пәндердің, таңдау курстарының және факультативтердің үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығына өзгерістер мен толықтыру енгізу туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 10 мамырдағы № 199 бұйрығы;

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 10 мамырдағы № 199 бұйрығына 11-қосымша;

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығына 186-қосымша;

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрі міндетін атқарушысының 2017 жылғы №545 бұйрығына 22-қосымша;

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі №115 бұйрығына 212-қосымша;

«Коронавирустық инфекцияның таралуына байланысты шектеу шаралары кезеңінде білім беру ұйымдарында оқу процесін іске асыру жөніндегі әдістемелік ұсынымдарды бекіту туралы» ҚР БҒМ 2020 жылғы 13 тамыздағы № 345 бұйрығы;

  «Қашықтықтан білім беру технологиялары бойынша оқу процесін ұйымдастыру қағидаларын бекіту туралы» ҚР БҒМ 2015 жылғы 20 наурыздағы № 137 бұйрығына өзгеріс енгізу туралы ҚР БҒМ 2020 жылғы 28 тамыздағы № 374 бұйрығы; оқу-тәрбие процесін осы аталған нормативтік құжаттар негізінде әзірленген.

Дене шынықтыру пәнінің басты мақсаты-ағзаның бүкіл жүйелерін дамыту, барлық дене сапаларын жетілдіру болып табылады. Дене шынықтыру пәнінің жеке тұлғаны тәрбиелеуде алатын орны ерекше. Ол білім алушының дене дамуына, әлеуметтік, дербес және рухани қасиеттерін қалыптастыруға ықпал етеді. Мектептің білім беру жүйесінде дене шынықтыру білім алушыларда салауатты өмір салтын қалыптастыруға бағытталған.

Дене шынықтыру оқу пәні бойынша оқу жүктемесінің көлемі:

11- сыныпта – аптасына 2 сағатты, оқу жылында 68 сағатты;

Дене шынықтыру оқу пәнінің оқу бағдарламасының мазмұны оқытудың бөлімдері арқылы ұйымдастырылған. Бөлімдер сыныптар бойынша күтілетін нәтиже түрінде берілген оқу мақсаттарын қамтитын бөлімшелерден тұрады.

Әр бөлімшеде көрсетілген оқу мақсаттары мұғалімге оқушыларды дамыту бойынша жұмысты жүйелі жоспарлауға, сонымен қатар олардың жетістіктерін бағалауға, оқытудың келесі кезеңдері туралы ақпарат беруге мүмкіндік береді.

Бұл бағдарламада мектепте дененің шынығуы мен адамгершілікке тәрбиелеудің кешенді жүйесін құрайтын дене шынықтырудың барлық негізгі нысандарының мазмұны қамтылған және бұл міндеттерді барлық оқу жылында біртіндеп шешуге мүмкіндік береді. Бағдарламаның үшінші сағаты оқушылардың белсенділігін арттыруға (спорт және қозғалмалы ойындар санын кеңейту арқылы) және сауықтыру процесіне бағытталған.



ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ ПӘНІНЕН 11 СЫНЫПҚА АРНАЛҒАН КҮНТІЗБЕЛІК ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАР

АПТАСЫНА 2-САҒАТ,   ЖЫЛЫНА 68-САҒАТ


КҮНТІЗБЕЛІК-

ТАҚЫРЫПТЫҚ

ЖОСПАРДЫҢ

БӨЛІМІ

САБАҚ №

ТАҚЫРЫБЫ

ОҚУ

МАҚСАТЫ

САҒАТ

САНЫ

МЕРЗІМІ

МЕРЗІМІ

Ескерту

11 «____» сынып

11 «____» сынып

11 «____» сынып

11 «____» сынып


І -ТОҚСАН


1-БӨЛІМ


ЖЕҢІЛ

АТЛЕТИКАЛЫҚ

ОЙЫНДАР

АРҚЫЛЫ

ҚИЫН

ҚОЗҒАЛЫС

ДАҒДЫЛАРЫ

1

Қауіпсіздік ережесі.

Адамның табиғи қозғалысы- жүгіру

11.3.4.4.­ Өзгелердің денсаулықты нығайтуға бағытталған дене белсенділігі көмегімен қауіпсіз сабақтар өткізу

1






2

Қауіпсіздік ережесі.

Адамның табиғи қозғалысы- жүгіру

11.1.1.1. Өзінің және өзгелердің спорттық арнайы қимыл-қозғалыс дағдыларының дәлдігін, бақылауды және икемділігін кең ауқымда жоғары дәрежеде көрсету және бағалау

1






3

Секіру және лақтыру: топтық дайындық жоспары

11.3.3.3. Жеке жаттығу бағдарламасын жобалап енгізу үшін энергетикалық жүйелерді және жаттығудың қарқындылығын қарастыру

1






4

Секіру және лақтыру: топтық дайындық жоспары

11.3.2.2. Жас ерекшеліктерін ескере отырып дене қыздыру және қалпына келтіру жаттығуларын жобалау, енгізу

1






5

«Денсаулық күнін» құру және ұйымдастыру

11.1.2.2. Түрлі дене жаттығуларында жүйелі қозғалыс пен шығармашылық комбинациясын қолдану және құру

1






6

«Денсаулық күнін» құру және ұйымдастыру

11.3.5.5. Өзгелердің дене белсенділігінің тәжірибесін байыту үшін білім мен дағдыны қолдану

1






7

Топтық динамиканы және көшбасшылық түсіну

11.1.1.1. Өзінің және өзгелердің спорттық арнайы қимыл-қозғалыс дағдыларының дәлдігін, бақылауды және икемділігін кең ауқымда жоғары дәрежеде көрсету және бағалау

1






8

Топтық динамиканы және көшбасшылық түсіну

11.1.3.3. Арнайы спорттық техникаларды дамыту жүйелі қозғалыс тіркесінің дағдысын және бірізділігін құру, түрлендіру және бағалау

1






9

Топтық динамиканы және көшбасшылық түсіну

11.2.4.4. дене жаттығуларының сапасын жақсарту мақсатында баламалы ережелер мен құрылымдық әдістерін бағалау және түсіндіру

1






10

Топтық динамиканы және көшбасшылық түсіну

11.2.4.4. дене жаттығуларының сапасын жақсарту мақсатында баламалы ережелер мен құрылымдық әдістерін бағалау және түсіндіру

1






11

Еркін көшбасшылық рөлі

11.1.2.2. Түрлі дене жаттығуларында жүйелі қозғалыс пен шығармашылық комбинациясын қолдану және құру

1






12

Еркін көшбасшылық рөлі

11.1.5.5. Сенімділікпен қабілеттілікті жақсарту мақсатында жаңа тактика, стратегия және құрылымдық идеяларды жобалау

1






13

Еркін көшбасшылық рөлі

11.1.5.5. Сенімділікпен қабілеттілікті жақсарту мақсатында жаңа тактика, стратегия және құрылымдық идеяларды жобалау

1






14

Еркін көшбасшылық рөлі

11.1.5.5. Сенімділікпен қабілеттілікті жақсарту мақсатында жаңа тактика, стратегия және құрылымдық идеяларды жобалау

1






15

Жоғары көшбасшылық дағды

11.2.2.2. Бірлескен жұмысты оңтайландыру мақсатында өзінің және өзгенің командалық көшбасшылық дағдысын таңдау және түсіндіру

1






16

Жоғары көшбасшылық дағды

11.2.1.1. ­Қозғалысқа байланысты өзгермелі жағдайларда балама идеяларды құру

1






17

Жоғары көшбасшылық дағды

11.2.1.1. ­Қозғалысқа байланысты өзгермелі жағдайларда балама идеяларды құру

1






18

Жоғары көшбасшылық дағды

11.2.1.1. ­Қозғалысқа байланысты өзгермелі жағдайларда балама идеяларды құру

1







ІІ -ТОҚСАН


3-БӨЛІМ


ГИМНАСТИКА

АРҚЫЛЫ

ТАНЫМДЫҚ

ДАҒДЫНЫ

ҚҰРАСТЫРУ

19

Қауіпсіздік ережесі.

Акробатикалық еркін жаттығулар элементінің жиынтығы

11.3.4.4. Өзгелердің денсаулығын нығайтуға бағытталған дене белсенділігі көмегімен қауіпсіз сабақтар өткізу­

1






20

Қауіпсіздік ережесі.

Акробатикалық еркін жаттығулар элементінің жиынтығы

11.3.2.2. Жас ерекшеліктерін ескере отырып дене қыздыру және қалпына келтіру жаттығуларын жобалау, енгізу

1






21

Гимнастикалық снарядтардағы жаттығулар жиынтығы

11.1.5.5. Сенімділікпен қабілеттілікті жақсарту мақсатында жаңа тактика, стратегия және құрылымдық идеяларды жобалау

1






22

Гимнастикалық снарядтардағы жаттығулар жиынтығы

11.1.4.4. Сапалы орындауды жақсарту үшін жаңа қозғалыс қабілеттерін дамыту

1






23

Топта талдау жасау мен қатысу және құру процесі

11.2.5.5. Өзінің және өзгенің шығармашылық қабілетін біріктіру нәтижелерін бағалау

1






24

Топта талдау жасау мен қатысу және құру процесі

11.2.5.5. Өзінің және өзгенің шығармашылық қабілетін біріктіру нәтижелерін бағалау

1






4-БӨЛІМ


ҰЛТТЫҚ

ОЙЫНДАҒЫ

ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ

ӘЛЕУЕТ

25

Қазақ дәстүрлі ойындарындағы стратегия мен тактика

11.2.7.7. Бәсекелестік кезіндегі патриотизм, тәртіп, ынтымақтастық және әділ ойынды бақылау және талқылау

1






26

Қазақ дәстүрлі ойындарындағы стратегия мен тактика

11.2.3.3. Қолайлы оқу ортасын қалыптастыру бойынша, біріккен әрі тиімді жұмыс дағдыларын түсіну және анықтау

1






27

Қазақ дәстүрлі ойындарындағы стратегия мен тактика

11.2.3.3. Қолайлы оқу ортасын қалыптастыру бойынша, біріккен әрі тиімді жұмыс дағдыларын түсіну және анықтау

1






28

Қазақ дәстүрлі ойындарындағы стратегия мен тактика

11.3.5.5. Өзгелердің дене белсенділігі тәжірибесін байыту үшін білім мен дағдыны қолдану







29

Ұлттық ойындардан жарыс ұйымдастыру және өткізу

11.2.6.6. ­Жарыс іс-шараларының шарттары және төреші ережесін талдау және бағалау

1






30

Ұлттық ойындардан жарыс ұйымдастыру және өткізу

11.2.6.6. ­Жарыс іс-шараларының шарттары және төреші ережесін талдау және бағалау

1






31

Ұлттық ойындардан жарыс ұйымдастыру және өткізу

11.2.5.5. Өзінің және өзгелердің шығармашылық қабілеттерін бағалау

1






32

Ұлттық ойындардан жарыс ұйымдастыру және өткізу

11.2.5.5. Өзінің және өзгелердің шығармашылық қабілеттерін бағалау

1







ІІІ - ТОҚСАН


5-БӨЛІМ


ЭМПИРИКАЛЫҚ

ОҚУ

АРҚЫЛЫ

КӨШБАСШЫЛЫҚҚА

СИЕТІ

33

Топтық динамиканы және көшбасшылық түсіну

11.1.1.1. Өзінің және өзгелердің спорттық арнайы қимыл-қозғалыс дағдыларының дәлдігін, бақылауды және икемділігін кең ауқымда жоғары дәрежеде көрсету және бағалау

1






34

Топтық динамиканы және көшбасшылық түсіну

11.1.3.3. Арнайы спорттық техникаларды дамыту жүйелі қозғалыс тіркесінің дағдысын және бірізділігін құру, түрлендіру және бағалау

1






35

Топтық динамиканы және көшбасшылық түсіну

11.2.4.4. Дене жаттығуларының сапасын жақсарту мақсатында баламалы ережелер мен құрылымдық әдістерін бағалау және түсіндіру

1






36

Еркін көшбасшылық рөлі

11.1.2.2. Түрлі дене жаттығуларында жүйелі қозғалыс пен шығармашылық комбинациясын қолдану және құру

1






37

Еркін көшбасшылық рөлі

11.1.5.5. Сенімділікпен қабілеттілікті жақсарту мақсатында жаңа тактика, стратегия және құрылымдық идеяларды жобалау

1






38

Еркін көшбасшылық рөлі

11.1.5.5. Сенімділікпен қабілеттілікті жақсарту мақсатында жаңа тактика, стратегия және құрылымдық идеяларды жобалау

1






39

Жоғары көшбасшылық дағды

11.2.2.2. Бірлескен жұмысты оңтайландыру мақсатында өзінің және өзгенің командалық көшбасшылық дағдысын таңдау және түсіндіру

1






40

Жоғары көшбасшылық дағды

11.2.1.1. ­Қозғалысқа байланысты өзгермелі жағдайларда балама идеяларды құру

1






6-БӨЛІМ


ОЙЫН-САУЫҚ

ОЙЫНДАРЫ

АРҚЫЛЫ

ЫНТЫМАҚТАСТЫҚ

ЖӘНЕ

КОММУНИКАТИВТІК

ОРТА

41

Шытырман ойындар ақылы коммуникативтік дағдылар

11.3.4.4. Өзгелердің денсаулығын нығайтуға бағытталған дене белсенділігі көмегімен қауіпсіз сабақтар өткізу

1






42

Шытырман ойындар ақылы коммуникативтік дағдылар

11.2.2.2. Бірлескен жұмысты оңтайландыру мақсатында өзінің және өзгенің командалық көшбасшылық дағдысын таңдау және түсіндіру

1






43

Ойын- сауық ойындарының мәселесін шешу дағдысы

11.2.8.8. Рөлдерді орындауда туындаған әртүрлі қозғалыс контексінде жеке қабілеттілікті анықтау

1






44

Ойын- сауық ойындарының мәселесін шешу дағдысы

11.2.8.8. Рөлдерді орындауда туындаған әртүрлі қозғалыс контексінде жеке қабілеттілікті анықтау

1






45

Ойын- сауық ойындарының мәселесін шешу дағдысы

11.1.4.4. Сапалы орындауда жақсарту үшін жаңа қозғалыс қабілеттерін дамыту

1






46

Ойын- сауық ойындарының мәселесін шешу дағдысы

11.2.1.1. Қозғалысқа байланысты өзгермелі жағдайларда балама идеяларды құру.

1






47

Командалық оқытуда озық тәжірибе түрлері

11.2.3.3. Қолайлы оқу ортасын құру мақсатында басқалармен тиімді жұмыс дағдысын анықтау

1






48

Командалық оқытуда озық тәжірибе түрлері

11.2.3.3. Қолайлы оқу ортасын құру мақсатында басқалармен тиімді жұмыс дағдысын анықтау

1






49

Командалық оқытуда озық тәжірибе түрлері

11.2.3.3. Қолайлы оқу ортасын құру мақсатында басқалармен тиімді жұмыс дағдысын анықтау

1






50

Командалық оқытуда озық тәжірибе түрлері

11.2.5.5. Өзінің және өзгенің шығармашылық қабілетін біріктіру нәтижелерін бағалау

1






51

Командалық оқытуда озық тәжірибе түрлері

11.2.6.6. Жарыс іс-шараларының шарттары және төреші ережесін талдау және бағалау

1






52

Командалық оқытуда озық тәжірибе түрлері

11.2.6.6. Жарыс іс-шараларының шарттары және төреші ережесін талдау және бағалау

1







ІV - ТОҚСАН


7-БӨЛІМ


СПОРТ

ОЙЫНДАРЫНЫҢ

ТАКТИКАЛЫҚ

ДАҒДЫЛАРЫ

53

Қауіпсіздік ережесі. Ойыншының тактикалық әрекеті

11.3.4.4. Өзгелердің денсаулығын нығайтуға бағытталған дене белсенділігі көмегімен қауіпсіз сабақтар өткізу

1






54

Қауіпсіздік ережесі. Ойыншының тактикалық әрекеті

11.3.4.4. Өзгелердің денсаулығын нығайтуға бағытталған дене белсенділігі көмегімен қауіпсіз сабақтар өткізу

1






55

Қауіпсіздік ережесі. Ойыншының тактикалық әрекеті

11.1.1.1. Өзінің және өзгелердің спорттық арнайы қимыл-қозғалыс дағдыларының дәлдігін, бақылауды және икемділігін кең ауқымда жоғары дәрежеде көрсету және бағалау

1






56

Қауіпсіздік ережесі. Ойыншының тактикалық әрекеті

11.1.1.1. Өзінің және өзгелердің спорттық арнайы қимыл-қозғалыс дағдыларының дәлдігін, бақылауды және икемділігін кең ауқымда жоғары дәрежеде көрсету және бағалау

1






57

Ойын процесіндегі шығармашылық әлеуметтілік

11.1.2.2. Түрлі дене жаттығуларында жүйелі қозғалыс пен шығармашылық комбинациясын қолдану және құру

1






58

Ойын процесіндегі шығармашылық әлеуметтілік

11.2.4.4. Дене жаттығуларының сапасын жақсарту баламалы ережелер мен құрылымдық әдістерін бағалау және түсіндіру

1






59

Ойын процесіндегі шығармашылық әлеуметтілік

11.1.5.5. Сенімділікпен қабілеттілікті жақсарту мақсатында жаңа тактика, стратегия және құрылымдық идеяларды жобалау

1






60

Ойын жарыстарын ұйымдастырып өткізу

11.2.8.8. Рөлдерді орындауда туындаған әртүрлі қозғалыс контексінде жеке қабілеттілікті анықта

1






8-БӨЛІМ


ДЕНСАУЛЫҚ

ЖӘНЕ

ФИТНЕС

61

Денсаулық. Дене белсенділік жаттығулары

11.3.3.3. Жеке жаттығу бағдарламасын жобалап енгізу үшін жаттығудың энергетикалық жүйесін және қарқындылығын қарастыру

1






62

Денсаулық. Дене белсенділік жаттығулары

11.3.3.3. Жеке жаттығу бағдарламасын жобалап енгізу үшін жаттығудың энергетикалық жүйесін және қарқындылығын қарастыру

1






63

Денсаулық. Дене белсенділік жаттығулары

11.1.3.3. Арнайы спорттық техникаларды дамытуда жүйелі қозғалыс тіркесінің дағдысын құру, түрлендіру және бағалау

1






64

Денсаулық. Дене белсенділік жаттығулары

11.1.3.3. Арнайы спорттық техникаларды дамытуда жүйелі қозғалыс тіркесінің дағдысын құру, түрлендіру және бағалау

1






65

Денсаулықты нығайту үшін фитнес жиынтығы

11.2.5.5. Өзінің және өзгенің шығармашылық қабілетін біріктіру нәтижелерін бағалау

1






66

Денсаулықты нығайту үшін фитнес жиынтығы

11.3.4.4. Өзгелердің денсаулығын нығайтуға бағытталған дене белсенділігі көмегімен қауіпсіз сабақтар өткізу

1






67

«Денсаулық күні» іс-шараларын өткізу

11.3.1.1. «Денсаулық» деген кең ауқымды ұғымға өз көзқарасын бағалау және тиісті таңдау жасау

1






68

«Денсаулық күні» іс-шараларын өткізу

11.3.1.1. «Денсаулық» деген кең ауқымды ұғымға өз көзқарасын бағалау және тиісті таңдау жасау

1