АӘТД пәні 10 «а,б» сыныбы
АӘТД пәні 10 «а,б» сыныбы
Барлығы – 34 сағат, аптасына – 1 сағат.
№ р/с | Ауыспалы тақырып-тар | Сабақтардың тақырыптары | Оқудың мақсаттары | Сағат саны | Мерзімі | Ескерту |
І тоқсан | ||||||
1 | Кіріспе сабағы. | Білім алушылардың алғашқы әскери және технологиялық дайындықтарының мақсаты, міндеттері және мазмұны. | Оқушыларды АӘТД пәнінің ерекшеліктерімен, сабақ барысындағы құқықтары және міндеттерімен таныстыру. | 1 | 10а – 10б – | |
2 | Қазақстан Республикасының Қарулы Күштері – мемлекеттік қауіпсіздіктің кепілі | Мемлекет қорғанысының конституциялық негіздері. | Оқушыларға Қазақстан Республикасы қорғанысының конституциялық негіздерін түсіндіру. | 1 | 10а – 10б – | |
3 | Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің әскери рәміздері. | Оқушылырды «әскери қызмет» ұғымымен, ҚР ҚК нышандарымен және әскери ант талаптарымен таныстыру. | 1 | 10а – 10б – | ||
4 | Экстремизм және терроризмнің ұлттық қауіпсіздікке тигізетін салдары. Экстремизм түрлері. | Экстремизм (содырлық), терроризм (лаңкестік) ұғымдарымен, олардың сипаттық белгілерімен таныстыру. | 1 | 10а – 10б – | ||
5 | Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің, басқа да әскерлері мен әскери құрылымдарының жалпыәскери жарғылары | ҚР Қарулы Күштері, басқа әскерлер және әскери құрылымдарының жалпыәскери жарғылары | Оқушыларға жалпыәскери жарғылар, олардың әскери қызметшілердің қызметі мен өміріндегі маңызы туралы нақты түсінік беру. | 1 | 10а – 10б – | |
6 | Әскери қызметкерлер жəне олардың өзара қарым-қатынастары. | Әскери қызметшілердің арасындағы негізгі қарым-қатынас қағидаттарын түсіндіру. | 1 | 10а – 10б – | ||
7 | Әскери тәртіп, оның мәні мен маңызы. | Оқушыларға әскери тәртіп, оның мәні және маңызын толық түсіндіру. | 1 | 10а – 10б – | ||
8 | Тактикалық дайындық | Мотоатқыш бөлімшесінің ұйымдастыру және ұрыстық мүмкіндіктері | Оқушыларды мотоатқыштар бөлімшесін ұйымдастру және олардың ұрыстық мүмкіндіктерімен таныстыру. | 1 | 10а – 10б – | |
ІІ тоқсан | ||||||
9 | Атыс дайындығы | Калашников автоматы және қол пулеметі. | Оқушыларға Калашников автоматы мен қол оқшашарының жалпы құрылысын және тағайындалуын,ұрыстық мүмкіндіктерін түсіндіру. | 1 | 10а – 10б – | |
10 | Атыс дайындығы | Калашников автоматын (қол пулеметін) жартылай бөлшектеу жəне жинақтау. | Оқушыларды Калашников автоматын жартылай бөлшектеу және құрастыру ретімен, автоматтың бөлшектері мен механизмдері, сондай-ақ патрондарының құрылысы және қолдануымен таныстыру. | 1 | 10а – 10б – | |
11 | Калашников автоматын (қол пулеметін) атуға дайындау. | Оқушыларды ату кезінде ақаусыз жұмыс істеуін қамтамасыз ету үшін автоматты дайындауға үйрету. | 1 | 10а – 10б – | ||
12 | Жарықшақты қол гранаталары. | Оқушыларға жарықшақты қол гранаталарының (РГД-5,РГН,Ф-1,РГО) қолданылуы, әскери сипаттамалары және жалпы құрылысы туралы түсіндіру. | 1 | 10а – 10б – | ||
13 | Әскери топография | Жергілікті жерде картасыз бағдарлау. | Өзінің тұрған жерін, көкжиек тұстарын түрлі бағдарларға қатысты анықтай білу әдістері және тәсілдерімен таныстыру. | 1 | 10а – 10б – | |
14 | Магнитті азимутты анықтау | Магниттік азимутты анықтау және оны анықтау кезіндегі әрекеттер тәртібімен таныстыру. | 1 | 10а – 10б – | ||
15 | Әскери робот техникасының негіздері | Әскери роботты техникалардың негіздері. | Роботтар туралы түсінікті қалыптастыру, олардың ерекше белгілері мен әскери қызметте қолдануын түсіндіру. | 2 | 10а – 10б – | |
ІІІ тоқсан | ||||||
17 | Әскери робот техникасының негіздері | Роботтарды басқару алгоритмі. | Роботты басқару алгоритмімен , оның қозғалыс траекториясын жоспарлау әдістерімен, роботтар тобын ұжымдық басқару алгоритмімен таныстыру. | 2 | 10а – 10б – | |
18 | Әскери робот техникасының негіздері | Роботтарға арналған тапсырмалар. | Роботтардың қызмет атқару мүмкіндіктерін түсіндіру. | 2 | 10а – 10б – | |
19 | Өмір қауіпсіздігі және ақпараттық технологиялар негіздері | Шаруашылық объектісінің азаматтық қорғанысы. | Шаруашылық жүргізу нысанындағы азаматтық қорғаудың ұйымдық құрылымы және оның міндеттерімен таныстыру. | 1 | 10а – 10б – | |
20 | Ядролық қару және оның сипаттамасы. | Оқушыларды ядролық жарылыс түрлерімен таныстыру. | 1 | 10а – 10б – | ||
21 | Химиялық қару. | Химиялық қарулармен және оларды қолдану белгілерімен таныстыру. | 1 | 10а – 10б – | ||
22 | Биологиялық (бактериологиялық) қару. | Биологиялық қару туралы, оның зақымдау әрекеттері және қолдану белгілері туралы білімді қалыптастыру. | 1 | 10а – 10б – | ||
23 | Тыныс алу мүшелерін қорғау құралдары. | Тыныс алу мүшелерін қорғаудың заманауи құралдары және оларды пайдалану ережелерімен таныстыру. | 1 | 10а – 10б – | ||
24 | Теріні қорғаудың жеке құралдары. | Теріні қорғаудың жеке құралдары және оларды пайдалану ережесі туралы мәліметті қалыптастыру. | 1 | 10а – 10б – | ||
ІV тоқсан | ||||||
25 | Өмір қауіпсіздігі және ақпараттық технологиялар негіздері | Ұжымдық қорғану құралдары. | Жаппай қырып-жою қаруларынан ұжымдық қорғау құралдары, олардың құрылысы және ішкі жабдықталуы туралы түсінікті қалыптастыру. | 1 | 10а – 10б – | |
26 | Эвакуациялау жəне халықты шоғырландыру. | Эвакуация және бытыраңқы орналастыру, эвакуацияланатын адамдардың міндеттері және олардың жүріс-тұрыс тәртібімен таныстыру. | 1 | 10а – 10б – | ||
27 | Террорлық қауіп-қатер кезіндегі адамдардың қауіпсіздігі. | Террорлық қауіп-қатер жағдайында тұрғындардың қауіпсіздігін сақтау туралы түсінікті қалыптастыру. | 1 | 10а – 10б – | ||
28 | Табиғи апат аймақтарындағы адамдардың әрекеттері. | Табиғи апаттардың сипаттарымен, олардың мүмкін болатын салдарымен таныстыру. | 1 | 10а – 10б – | ||
29 | Жарақат алу, қан ағу және күйік шалу кезінде көрсетілетін алғашқы медициналық көмек. | Жарақаттану, қанау және күйген кездегі алғашқы медициналық көмек көрсету ережелерімен таныстыру. | 1 | 10а – 10б – | ||
30 | Түрлі қайғылы оқиға орын алған жағдайда көрсетілетін алғашқы медициналық көмек. | Түрлі қайғылы оқиғалар кезінде алғашқы медициналық көмек көрсету тәсілдерімен, алдын алу және қауіпсіздік шараларымен таныстыру. | 1 | 10а – 10б – | ||
31 | Саптық дайындық | Сап және оның элементтері. Саптық тұрыс. | Оқушыларды ҚР ҚК саптық жарғысының жалпы ережелерімен таныстыру; сап және оның элементтері туралы түсінігін қалыптастыру; сапта өзін ұстау дағдыларын жаттықтыру. | 1 | 10а – 10б – | |
32 | Бір орында орындалатын бұрылулар. Саптық және жорықтық адыммен қозғалу. | Оқушыларды орнында бұрылу тәсілдерімен, саптық және жорықтық адымның ерекшеліктерімен таныстыру. | 1 | 10а – 10б – | ||
Барлығы: | 34 |
Календарьно-тематический план
НВТП 10 «в» класс
Итого - 34 часа, в неделю - 1 час
№ п/п | Раздел/ Сквозные темы | Темы урока | Цель обучения | Количество часов | Сроки | Примечание |
І четверть | ||||||
1 | Вводное занятие – 1 час. | Цели, задачи и содержание начальной военной и технологической подготовки обучающихся. | Познакомить с особенностями предмета, правами и обязанностями учащихся на уроках НВТП. | 1 | ||
2 | Раздел 1. Вооруженные Силы Республики Казахстан – гарант военной безопасности государства. | Конституционные основы обороны государства. | Объяснить учащимся конституционные основы обороны Республики Казахстан. | 1 | ||
3 | Воинские символы Вооруженных Сил Республики Казахстан. | Ознакомить с понятием «воинская служба», символами ВС РК и требованиями военной присяги. | 1 | |||
4 | Экстремизм и терроризм как угроза национальной безопасности. Виды экстремизма. | Ознакомить с понятиями «экстремизм» и «терроризм», их характерными чертами. | 1 | |||
5 | Раздел 2. Общевоинские уставы Вооруженных Сил, других войск и воинских формирований Республики Казахстан – 3 часа. | Общевоинские уставы Вооруженных Сил, других войск и воинских формирований РК. | Дать учащимся четкое представление об общевоинских уставах, их значении в жизни и деятельности военнослужащих. | 1 | ||
6 | Военнослужащие и взаимоотношения между ними. | Объяснить основные принцыпы взаимоотношений между военнослужащими. | 1 | |||
7 | Воинская дисциплина, ее сущность и значение. | Ознакомить учащихся с основами воинской дисциплины, ее сущностью и значением. | 1 | |||
8 | Раздел 3. Тактическая подготовка – 1 час. | Организация и боевые возможности мотострелкового отделения. | Познакомить учеников с организацией и боевыми возможностями мотострелкового отделения. | 1 | ||
9 | Раздел 4. Огневая подготовка – 4 часа. | Автомат и ручной пулемет Калашникова. | Объяснить учащимся назначение, боевые свойства и общее устройство автомата (ручного пулемета) Калашникова. | 1 | ||
ІІ четверть | ||||||
10 | Раздел 4. Огневая подготовка – 4 часа. | Неполная разборка и сборка автомата (ручного пулемета) Калашникова. | Ознакомить учащихся с порядком неполной разборки и сборки автомата Калашникова, назначением и устройством частей и механизмов автомата, а также патронов к нему. | 1 | ||
11 | Подготовка автомата (ручного пулемета) Калашникова к стрельбе. | Научить учащихся подготавливать автомат к стрельбе для обеспечения его безатказной работы. | 1 | |||
12 | Ручные осколочные гранаты. | Объяснить учащимся назначение, боевые свойства и общее устройство ручных осколочных гранат (РГД-5, РГН, Ф-1, РГО). | 1 | |||
13 | Раздел 6. Военная топография – 2 часа. | Ориентирование на местности без карты. | Ознакомить со способами и приемами определения сторон горизонта, своего местонахождения относительно различных ориентиров. | 1 | ||
14 | Определение магнитного азимута. | Ознакомить с понятием «магнитный азимут» и порядком действий при его определении. | 1 | |||
15 | Раздел 7. Основы военной робототехники – 6 часов. | Основы военной робототехники. | Сформировать представление о роботах, ознакомить с их отличительными чертами и применением в военном деле. | 2 | ||
ІІІ четверть | ||||||
16 | Раздел 7. Основы военной робототехники – 6 часов. | Алгоритм управления роботом. | Ознакомить с алгоритмом управления роботом, методами планирования траектории его движения, моделями и алгоритмами коллективного управления группой роботов. | 2 | ||
17 | Задачи для роботов. | Ознакомить с функциональными возможностями роботов. | 2 | |||
18 | Раздел 8. Основы безопасности жизнедеятельности и информационных технологий – 12 часов | Гражданская защита объекта хозяйствования. | Ознакомить с организационной структурой гражданской защиты объекта хозяйтвования и ее задачами. | 1 | ||
19 | Ядерное оружие и его характеристика. | Ознакомить с видами ядерных взрывов, сформировать представление о поражающих факторах ядерного взрыва и способах защиты. | 1 | |||
20 | Химическое оружие. | Ознакомить с химическим оружием и признаками его применения. | 1 | |||
21 | Биологическое (бактериологическое) оружие. | Сформировать знания о биологическом (бактериологическом) оружии, его поражающем действии и признаках применения. | 1 | |||
22 | Средства защиты органов дыхания. | Ознакомить с современными средствами защиты органов дыхани и правилами их использования. | 1 | |||
23 | Индивидуальные средства защиты кожи. | Сформировать сведения об индивидуальных средствах защиты кожи и правилах пользования ими. | 1 | |||
ІV четверть | ||||||
24 | Раздел 8. Основы безопасности жизнедеятельности и информационных технологий – 12 часов | Средства коллективной защиты. | Сформировать представление о средствах коллективной защиты от оружия массового поражения, их устройстве и внутреннем оборудовании. | 1 | ||
25 | Эвакуация и рассредоточение населения. | Ознакомить с порядком эвакуации и рассредоточения населения, обязанностями эвакуируемых и правилами их поведения. | 1 | |||
26 | Безопасность населения в условиях террористической угрозы. | Сформировать представление о правилах соблюдения безопасности населения в условиях террористической угрозы. | 1 | |||
27 | Действия населения в районах стихийных бедствий. | Ознакомить с характеристикой стихийных бедствий, их возможными последствиями. | 1 | |||
28 | Первая медицинская помощь при ранениях, кровотечениях и ожогах. | Ознакомить с правилами первой медицинской помощи при ранениях, кровотечениях и ожогах. | 1 | |||
29 | Первая медицинская помощь при различных несчастных случаях. | Ознакомить со способами оказания первой медицинской помощи при различных несчастных случаях, мерами профилактики и безопасности. | 1 | |||
30 | Раздел 5. Строевая подготовка – 2 часа. | Строи и их элементы. Строевая стойка. | Ознакомить учащихся с общими положениями строевого устава ВС РК; сформировать представление о строе и его элементах; выработать навыки поведения в строю. | 1 | ||
31 | Повороты на месте. Строевой шаг и походный шаг. | Ознакомить учащихся с приемами выполнения поворотов на месте, особенностями строевого и походного шага.. | 1 | |||
Всего: | 34 |
АӘжД пәні 11 «а» сыныбы
Барлығы - 34 сағат, аптасына - 1 сағат
№ р/с | Ауыспалы тақырыптар | Сабақтардың тақырыптары | Оқудың мақсаттары | Сағат саны | Мерзімі | Ескерту | ||
І тоқсан | ||||||||
1 | Әскери қызметтің құқықтық негіздері | Әскери қызмет – Қазақстан Республикасы азаматтарының мемлекеттік қызметінің ерекше түрі | Әскери қызметті өткеру қажеттілігі. Қазақстан республикасы азаматтарының әскери міндеттері туралы заңдарды түсіндіру | 1 | ||||
2 | Қазақстан Республикасы азаматтарының әскери міндеттілігінің мазмұны | Әскери есепке алу , әскери қызметке даярлау, әскери қызметке кірісу.Шақыру және келісімшарт бойынша әскери запаста болу туралы түсіндіру | 1 | |||||
3 | Әскери қызметшінің мәртебесі. Әскери қызметшілердің негізгі құқықтары мен міндеттері | Әскери қызметті өткеру тәртібі Әскери қызмет мерзімі. Әскери қызметшінің мәртебесі.Әскери қызметшілердің негізгі құқықтары мен міндеттерімен таныстыру | 1 | |||||
4 | Атыс дайындығы | Атыс жүргізу негіздері | Оқтың атылу құбылысы.Оқтың бастапқы ұшу жылдамдығы. Қарудың кері жұлқуы.Траекторияның қалыптасуы. Оқтың тескіштік және қиратқыш әрекеті. Тура атудың практикалық маңызы туралы түсінік беру | 1 | ||||
5 | Атыс жүргізу ережелері | Қашықтықты анықтау тәсілдері және мыңдық формуланы қолдану. Көздеу элементтері. | 2 | |||||
6 | Технологиялық дайындық | Дөңгелекті машиналарды жүргізу негіздері мен ережелері. | Қазақстан Республикасының жол жүрісі саласындағы заңдары мен өзге де құқықтық актілері. Көлік құралдарының санаттары . Жүргізушінің жұмыс орнымен таныстыру | 1 | ||||
7 | Технологиялық дайындық | Жол қозғалысына қатысушылардың міндеттері. | Қазақстан Республикасының Жол жүрісі қағидаларында кездесетін негізгі ұғымдар мен терминдер. Жүргізуші , жаяу жүргінші және жолаушылардың міндеттері. Жүргізуші өзімен бірге алып жүруі тиіс құжаттармен таныстыру | 1 | ||||
ІІ тоқсан | ||||||||
8 | Технологиялық дайындық | Бағдаршам мен реттеушінің сигналдары | Бағдаршамның және реттеушінің сигналдары. Авариялық сигнал беру мен авариялық аялдау белгісін қолдану. Маневр жасау. Көлік құралдарының жолдың жүру бөлігінде орналасуы туралы түсінік беру. | 1 | ||||
9 | Жол белгілері | Ескерту белгілері. Басымдық белгілері. Тыйым салатын белгілер.Нұсқайтын белгілер. Ақпараттық-нұсқағыш белгілер. Сервис белгілері. Қосымша ақпарат белгілерімен таныстыру(тақтайшалар) | 1 | |||||
10 | Жол белгілері | Ескерту белгілері. Басымдық белгілері. Тыйым салатын белгілер.Нұсқайтын белгілер. Ақпараттық-нұсқағыш белгілер. Сервис белгілері. Қосымша ақпарат белгілерімен таныстыру(тақтайшалар) | 2 | |||||
11 | Жол таңбалары және олардың сипаттамалары. | Жол таңбаларының жіктелісі. Көлденең және тік таңбалардың талаптарына сәйкес жүргізушілердің іс- әрекеті.Көлік құралдарын пайдалануға рұқсат беру жөніндегі негізгі ережелерін үйрету | 1 | |||||
12 | Қозғалыс жылдамдығы. | Жүріс жылдамдығы.Басып озу, қарсы келіп жол айырысу. Аялдау және тоқтап тұру.Жол қиылысынан өту. Жаяу жүргіншілер өткелдері және машруттық көлік құралдарының аялдамаларымен таныстыру | 1 | |||||
13 | Технологиялық дайындық | Әртүрлі жағдайдағы қозғалыс. | Теміржол жолдары арқылы жүру. Автомагистральдарда жүру. Тұрғын аймақтарда жүру . Маршруттық көлік құралдарының басымдығы. Сыртқы жарық беру аспаптарын және дыбыстық сигналдарды пайдалану туралы түсінік беру | 1 | ||||
14 | Жолаушылар мен жүктерді тасымалдау. | Механикалық көлік құралдарын сүйрету . Көлік құралын жүргізуді үйрену. Жолаушыларды тасымалдау.Жүктерді тасымалдау. Велосипедтерді , мопедтерді, ат-арба көліктерін жүргізуге, сондай-ақ мал айдауға қойылатын қосымша талаптар.Тірек- қимыл аппараты бұзылған адамдардың жол жүрісін қамтамасыз ету туралы түсінік беру | 1 | |||||
ІІІ тоқсан | ||||||||
15 | Өмір қауіпсіздігінің негіздері | Қауіпсіздік негіздері және қауіптерді жіктеу. | Қауіптердің негізгі ұғымдары мен жіктелуі. | 1 | ||||
16 | Қоршаған орта мен адамның қауіпсіздігі | Физикалық , химиялық және биологиялық факторлар арқылы адам денсаулығына әсер етумен таныстыру | 2 | |||||
17 | Әртүрлі тұрмыстық жағдайларда жеке қауіпсіздікті қамтамасыз ету. | Электр энергиясы және тұрмыстық газбен қауіпсіз жұмыс жүргізу . Тұрмыстық химия құралдарын пайдалану кезіндегі қауіпсіздік шаралары. Комьпютерді пайдалану кезіндегі қауіпсіздік шараларымен таныстыру | 1 | |||||
18 | Техногендік сипаттағы қауіптілік | Өнеркәсіптік авариялар, олардың қысқаша сипаттамасы және ықтимал салдары. Өрт және жарылыс қаупі бар нысандардағы авариялар. Гидродинамикалық авариялар туралы түсінік беру | 2 | |||||
19 | Экологиялық қауіпсіздік | Ауа және судың ластануы . Минералды тыңайтқыштар мен пестицидтерді пайдалану. Топырақтың ластануымен таныстыру | 1 | |||||
20 | Табиғи жағдайда автономды өмір сүру. | Ерікті және мәжбүрлі автономия. Аман қалу тәсілдері. Алып жүретін авариялық қор туралы түсінік беру | 1 | |||||
21 | Өмір қауіпсіздігінің негіздері | Табиғи жағдайда автономды өмір сүру. | Ерікті және мәжбүрлі автономия. Аман қалу тәсілдері. Алып жүретін авариялық қор туралы түсінік беру | 1 | ||||
22 | Криминогендік жағдайларда өзін-өзі қауіпсіз ұстау негіздері. | Көшедегі қауіпсіздік . Қоғамдық орындардағы қауіпсіздік. Адамдар көп жиналатын жерлердегі қауіпсіздікпен таныстыру | 1 | |||||
ІV тоқсан | ||||||||
23 | Өмір қауіпсіздігінің негіздері Өмір қауіпсіздігінің негіздері | Криминогендік жағдайларда өзін-өзі қауіпсіз ұстау негіздері. | Көшедегі қауіпсіздік . Қоғамдық орындардағы қауіпсіздік. Адамдар көп жиналатын жерлердегі қауіпсіздікпен таныстыру | 1 | ||||
24 | Терроризм актісінің қаупі кезінде жеке қауіпсіздікті қамтамасыз ету. | Жарылыс қаупі туындаған кезде әрекет ету ережелері. Кепілдікке алынған жағдайда қорғану ережелерімен таныстыру | 1 | |||||
25 | Ақпараттық кеңістіктегі киберқауіпсіздік негіздері. | Киберқауіпсіздікдің негізгі ұғымдары. Әлеуметтік желілерде қауіпсіз қарым-қатынас жасау ережелері. Ашық қолжетімді Wi-Fi желілерін қауіпсіз пайдалану ережелері туралы түсінік беру | 1 | |||||
26 | Жаппай зақымдану кезінде алғашқы көмек көрсету. | Алғашқы көмек көрсету ерекшеліктері. Көмектің түрлері.Зардап шеккендерді зақымдану ошағынан эвакуациялау тәртібімен таныстыру | 1 | |||||
27 | Негізгі жұқпалы аурулар . Уланулар, интоксикация және олардың алдын алу | Жұқпалы аурулардың жіктелуі және оның алдын алу.Уланудың негізгі түрлері. Улану кезіндегі іс-әрекеттің жалпы алгоритмі.Уланудың негізгі түрлері. Интоксикация кезіндегі көмек туралы түсінік беру | 1 | |||||
28 | Жол-көлік оқиғасы кезінде зардап шеккендерге алғашқы көмек көрсету | Автокөліктің медициналық қобдишасында болуы тиіс дәрі-дәрмектердің тізбесі мен олардың қолдануы мақсаты. Әртүрлі жарақаттар кезінде алғашқы көмек көрсету ережелері. Жүрек қызметі мен тыныс алуы кенеттен тоқтаған адамға көрсетілетін алғашқы көмек түрлерімен таныстыру | 1 | |||||
29 | Саптық дайындық | Саптық тәсілдер және қозғалыс | Саптық тәсілдерді орнында тұрып орындау. Саптық тәсілдерді қозғалыста орындаумен таныстыру | 1 | ||||
30 | Бөлімшені сапқа тұрғызу | Бөлімшенің өрістетілген сабы. Бөлімшенің жорықтық сабы. Саптық тәсілдерді орнында және қозғалыста орындау туралы түсінік | 1 | |||||
Барлығы: | 34 | |||||||
АӘжД пәні 11 «б» сыныбы
Барлығы - 34 сағат, аптасына - 1 сағат
№ р/с | Ауыспалы тақырыптар | Сабақтардың тақырыптары | Оқудың мақсаттары | Сағат саны | Мерзімі | Ескерту | ||
І тоқсан | ||||||||
1 | Әскери қызметтің құқықтық негіздері | Әскери қызмет – Қазақстан Республикасы азаматтарының мемлекеттік қызметінің ерекше түрі | Әскери қызметті өткеру қажеттілігі. Қазақстан республикасы азаматтарының әскери міндеттері туралы заңдарды түсіндіру | 1 | ||||
2 | Қазақстан Республикасы азаматтарының әскери міндеттілігінің мазмұны | Әскери есепке алу , әскери қызметке даярлау, әскери қызметке кірісу.Шақыру және келісімшарт бойынша әскери запаста болу туралы түсіндіру | 1 | |||||
3 | Әскери қызметшінің мәртебесі. Әскери қызметшілердің негізгі құқықтары мен міндеттері | Әскери қызметті өткеру тәртібі Әскери қызмет мерзімі. Әскери қызметшінің мәртебесі.Әскери қызметшілердің негізгі құқықтары мен міндеттерімен таныстыру | 1 | |||||
4 | Атыс дайындығы | Атыс жүргізу негіздері | Оқтың атылу құбылысы.Оқтың бастапқы ұшу жылдамдығы. Қарудың кері жұлқуы.Траекторияның қалыптасуы. Оқтың тескіштік және қиратқыш әрекеті. Тура атудың практикалық маңызы туралы түсінік беру | 1 | ||||
5 | Атыс жүргізу ережелері | Қашықтықты анықтау тәсілдері және мыңдық формуланы қолдану. Көздеу элементтері. | 2 | |||||
6 | Технологиялық дайындық | Дөңгелекті машиналарды жүргізу негіздері мен ережелері. | Қазақстан Республикасының жол жүрісі саласындағы заңдары мен өзге де құқықтық актілері. Көлік құралдарының санаттары . Жүргізушінің жұмыс орнымен таныстыру | 1 | ||||
7 | Технологиялық дайындық | Жол қозғалысына қатысушылардың міндеттері. | Қазақстан Республикасының Жол жүрісі қағидаларында кездесетін негізгі ұғымдар мен терминдер. Жүргізуші , жаяу жүргінші және жолаушылардың міндеттері. Жүргізуші өзімен бірге алып жүруі тиіс құжаттармен таныстыру | 1 | ||||
8 | Бағдаршам мен реттеушінің сигналдары | Бағдаршамның және реттеушінің сигналдары. Авариялық сигнал беру мен авариялық аялдау белгісчін қолдану. Маневр жасау.Көлік құралдарының жолдың жүру бөлігінде орналасуы туралы түсінік | 1 | |||||
ІІ тоқсан | ||||||||
9 | Технологиялық дайындық | Жол белгілері | Ескерту белгілері. Басымдық белгілері. Тыйым салатын белгілер.Нұсқайтын белгілер. Ақпараттық-нұсқағыш белгілер. Сервис белгілері. Қосымша ақпарат белгілерімен таныстыру(тақтайшалар) | 1 | ||||
10 | Жол белгілері | Ескерту белгілері. Басымдық белгілері. Тыйым салатын белгілер.Нұсқайтын белгілер. Ақпараттық-нұсқағыш белгілер. Сервис белгілері. Қосымша ақпарат белгілерімен таныстыру(тақтайшалар) | 2 | |||||
11 | Жол таңбалары және олардың сипаттамалары. | Жол таңбаларының жіктелісі. Көлденең және тік таңбалардың талаптарына сәйкес жүргізушілердің іс- әрекеті.Көлік құралдарын пайдалануға рұқсат беру жөніндегі негізгі ережелерін үйрету | 1 | |||||
12 | Қозғалыс жылдамдығы. | Жүріс жылдамдығы.Басып озу, қарсы келіп жол айырысу. Аялдау және тоқтап тұру.Жол қиылысынан өту. Жаяу жүргіншілер өткелдері және машруттық көлік құралдарының аялдамаларымен таныстыру | 1 | |||||
13 | Технологиялық дайындық | Әртүрлі жағдайдағы қозғалыс. | Теміржол жолдары арқылы жүру . Автомагистральдарда жүру. Тұрғын аймақтарда жүру . Маршруттық көлік құралдарының басымдығы. Сыртқы жарық беру аспаптарын және дыбыстық сигналдарды пайдалану туралы түсінік беру | 1 | ||||
14 | Жолаушылар мен жүктерді тасымалдау. | Механикалық көлік құралдарын сүйрету . Көлік құралын жүргізуді үйрену. Жолаушыларды тасымалдау.Жүктерді тасымалдау. Велосипедтерді , мопедтерді, ат-арба көліктерін жүргізуге, сондай-ақ мал айдауға қойылатын қосымша талаптар.Тірек- қимыл аппараты бұзылған адамдардың жол жүрісін қамтамасыз ету туралы түсінік беру | 1 | |||||
ІІІ тоқсан | ||||||||
15 | Өмір қауіпсіздігінің негіздері | Қауіпсіздік негіздері және қауіптерді жіктеу. | Қауіптердің негізгі ұғымдары мен жіктелуі. | 1 | ||||
16 | Қоршаған орта мен адамның қауіпсіздігі | Физикалық , химиялық және биологиялық факторлар арқылы адам денсаулығына әсер етумен таныстыру | 2 | |||||
17 | Әртүрлі тұрмыстық жағдайларда жеке қауіпсіздікті қамтамасыз ету. | Электр энергиясы және тұрмыстық газбен қауіпсіз жұмыс жүргізу . Тұрмыстық химия құралдарын пайдалану кезіндегі қауіпсіздік шаралары. Комьпютерді пайдалану кезіндегі қауіпсіздік шараларымен таныстыру | 1 | |||||
18 | Техногендік сипаттағы қауіптілік | Өнеркәсіптік авариялар, олардың қысқаша сипаттамасы және ықтимал салдары. Өрт және жарылыс қаупі бар нысандардағы авариялар. Гидродинамикалық авариялар туралы түсінік беру | 2 | |||||
19 | Экологиялық қауіпсіздік | Ауа және судың ластануы . Минералды тыңайтқыштар мен пестицидтерді пайдалану. Топырақтың ластануымен таныстыру | 1 | |||||
20 | Табиғи жағдайда автономды өмір сүру. | Ерікті және мәжбүрлі автономия. Аман қалу тәсілдері. Алып жүретін авариялық қор туралы түсінік беру | 1 | |||||
21 | Өмір қауіпсіздігінің негіздері | Табиғи жағдайда автономды өмір сүру. | Ерікті және мәжбүрлі автономия. Аман қалу тәсілдері. Алып жүретін авариялық қор туралы түсінік беру | 1 | ||||
22 | Криминогендік жағдайларда өзін-өзі қауіпсіз ұстау негіздері. | Көшедегі қауіпсіздік . Қоғамдық орындардағы қауіпсіздік. Адамдар көп жиналатын жерлердегі қауіпсіздікпен таныстыру | 1 | |||||
ІV тоқсан | ||||||||
23 | Өмір қауіпсіздігінің негіздері Өмір қауіпсіздігінің негіздері | Криминогендік жағдайларда өзін-өзі қауіпсіз ұстау негіздері. | Көшедегі қауіпсіздік . Қоғамдық орындардағы қауіпсіздік. Адамдар көп жиналатын жерлердегі қауіпсіздікпен таныстыру | 1 | ||||
24 | Терроризм актісінің қаупі кезінде жеке қауіпсіздікті қамтамасыз ету. | Жарылыс қаупі туындаған кезде әрекет ету ережелері. Кепілдікке алынған жағдайда қорғану ережелерімен таныстыру | 1 | |||||
25 | Ақпараттық кеңістіктегі киберқауіпсіздік негіздері. | Киберқауіпсіздікдің негізгі ұғымдары. Әлеуметтік желілерде қауіпсіз қарым-қатынас жасау ережелері. Ашық қолжетімді Wi-Fi желілерін қауіпсіз пайдалану ережелері туралы түсінік беру | 1 | |||||
26 | Жаппай зақымдану кезінде алғашқы көмек көрсету. | Алғашқы көмек көрсету ерекшеліктері. Көмектің түрлері.Зардап шеккендерді зақымдану ошағынан эвакуациялау тәртібімен таныстыру | 1 | |||||
27 | Негізгі жұқпалы аурулар . Уланулар, интоксикация және олардың алдын алу | Жұқпалы аурулардың жіктелуі және оның алдын алу.Уланудың негізгі түрлері. Улану кезіндегі іс-әрекеттің жалпы алгоритмі.Уланудың негізгі түрлері. Интоксикация кезіндегі көмек туралы түсінік беру | 1 | |||||
28 | Жол-көлік оқиғасы кезінде зардап шеккендерге алғашқы көмек көрсету | Автокөліктің медициналық қобдишасында болуы тиіс дәрі-дәрмектердің тізбесі мен олардың қолдануы мақсаты. Әртүрлі жарақаттар кезінде алғашқы көмек көрсету ережелері. Жүрек қызметі мен тыныс алуы кенеттен тоқтаған адамға көрсетілетін алғашқы көмек түрлерімен таныстыру | 1 | |||||
29 | Саптық дайындық | Саптық тәсілдер және қозғалыс | Саптық тәсілдерді орнында тұрып орындау. Саптық тәсілдерді қозғалыста орындаумен таныстыру | 1 | ||||
30 | Бөлімшені сапқа тұрғызу | Бөлімшенің өрістетілген сабы. Бөлімшенің жорықтық сабы. Саптық тәсілдерді орнында және қозғалыста орындау туралы түсінік | 1 | |||||
Барлығы: | 34 | |||||||
Календарьно-тематический план
НВТП 11 «в» класс
Итого - 34 часа, в неделю - 1 час
№ п/п | Раздел/ Сквозные темы | Темы урока | Цель обучения | Коли-чество часов | Сроки | Примечание |
І четверть | ||||||
1 | Раздел 1. Правовые основы воинской службы – 3 часа. | Воинская служба – особый вид государственной службы граждан Республики Казахстан. | Получить правильное представление о роли и значении воинской службы. Понимать важность и необходимость защиты своей Родины и ответственность каждого гражданина за ее безопасность. | 1 | ||
2 | Содержание воинской обязанности граждан Республики Казахстан | Ознакомить учащихся с правилами воинского учета граждан Республики Казахстан. | 1 | |||
3 | Статус военнослужащего. Основные права и обязанности военнослужащих | Ознакомить с содержанием и порядком прохождения службы, основными правами и обязанностями военнослужащих. | 1 | |||
4 | Раздел 2. Огневая подготовка – 3 часа. | Основы стрельбы | Понимать и объяснить основные процессы происходящие при выстреле. | 1 | ||
5 | Правила стрельбы | Научить обучаемых правильно прицеливаться и производить выстрел при стрельбе из АК. | 2 | |||
6 | Раздел 4. Технологическая подготовка – 10 часов. | Основы и правила вождения колесных машин. | Понимать и объяснить основные положения законов в области дорожного движения. | 1 | ||
7 | Обязанности участников дорожного движения. | Понимать и объяснить основные термины, содержащиеся в Правилах дорожного движения. | 1 | |||
II четверть | ||||||
8 | Раздел 4. Технологическая подготовка – 10 часов. | Классифицировать способы подачи сигналов для участников движения. | 1 | |||
9 | Дорожные знаки | Связать группу знаков в соответствии с требованиями Правил дорожного движения, оценить важность и значение применения дорожных знаков в дорожном движении. | 1 | |||
10 | Раздел 4. Технологическая подготовка – 10 часов. | Дорожные знаки | Связать группу знаков в соответствии с требованиями Правил дорожного движения, оценить важность и значение применения дорожных знаков в дорожном движении. | 2 | ||
11 | Дорожные разметки и их характеристики | Проанализировать требования горизонтальной и вертикальной разметки, принять на дороге правильное решение согласно требованиям разметки. | 1 | |||
12 | Скорость движения | Оценить степень риска при совершении маневра, понимать значение дорожной дисциплины, соблюдения мер предосторожности и безопасности. | 1 | |||
13 | Движение в различных условиях | Сравнить движение транспортных средств в зависимости от условий, объяснить приоритетета маршрутных транспортных средств, обосновывать порядок применения внешних световых приборов. | 1 | |||
14 | Перевозка пассажиров и грузов | Аргументировать способы применения буксировки механических транспортных средств, формулировать и объяснить основные правила перевозки на транспорте. | 1 | |||
III четверть | ||||||
15 | Раздел 5. Основы безопасности жизнедеятельности – 16 часов. | Основы безопасности и классификация опасностей | Ознакомить с основными видами опасностей и мерами защиты. | 1 | ||
16 | Окружающая среда и безопасность человека | Формировать у обучающихся знания об опасностях антропогенных факторов загрязнения окружающей среды, его основных источниках и негативных последствиях. | 2 | |||
17 | Обеспечение личной безопасности в различных бытовых ситуациях | Рассмотреть правила безопасного поведения в быту, сформировать у учеников ответственность за собственную безопасность и безопасность окружающих людей. | 1 | |||
18 | Опасности техногенного характера | Сформировать у учащихся более полное представление о факторах опасности техносферы для безопасности жизнедеятельности, объяснить основные источники техногенных опасностей, причины их возникновения. | 2 | |||
19 | Экологическая безопасность | Ознакомить учащихся с понятиями «эклолгия» и «эклолгическая» безопасность. | 1 | |||
20 | Автономное существование в природных условиях | Сформировать у обучаемых сознательное отношение к вопросам личного, общественного выживания и безопасности, способствовать развитию навыков познавательной деятельности, обучить способам достижения максимальной эффективности при разрешении экстремальных ситуаций. | 2 | |||
21 | Основы безопасного поведения в криминогенных ситуациях | Изучить правила поведения в крименогенных ситуациях, возникших дома и на улице, сформировать умения проектировать предстоящую деятельность по выходу из ситуаций крименогенного характера. | 1 | |||
VI четверть | ||||||
22 | Раздел 5. Основы безопасности жизнедеятельности – 16 часов. | Основы безопасного поведения в криминогенных ситуациях | Изучить правила поведения в крименогенных ситуациях, возникших дома и на улице, сформировать умения проектировать предстоящую деятельность по выходу из ситуаций крименогенного характера. | 1 | ||
23 | Обеспечение личной безопасности при угрозе террористического акта | Изучить общие рекомендации по обеспечению личной безопасности при угрозе совершения террористического акта. | 1 | |||
24 | Основы кибербезопасности в информационном пространстве | Формировать информационно-комуникативные компетенции. | 1 | |||
25 | Первая помощь при массовых поражениях | Актуализировать значения имеющихся навыков первой помощи на месте чрезвычайного проишествия, формировать компетенции при определении алгоритма действий по оказанию первой помощи в очагах массового поражения. | 1 | |||
26 | Основные инфекционные болезни. Отравления, интоксикация и профилактика. | Познакомить учащихся с основными инфекционными заболеваниями, их причинами и мерами по их профилактике. | 1 | |||
27 | Первая помощь пострадавшим при дорожно-транспортном происшествии | Ознакомить с составом лекарственных препаратов, содержащихся в автомобильной аптечке, научить правилам оказания первой помощи. | 1 | |||
28 | Раздел 3. Строевая подготовка – 3 часа. | Строевые приемы и движение | Понимать и объяснить порядок выполнения строевых приемов, объяснять основные обязанности солдата перед построением, научить выполнять строевые приемы и движения на месте и в движении. | 1 | ||
29 | Строи отделения | Ознакомить учащихся с приемами выполнения строевых приемов в составе отделения, показать особенности строевого и походного шага, объяснить основные обязанности солдата в строю. | 1 | |||
Всего: | 34 |