Отарова Дина Кульджановна портфолиосы » № 3 Қарғалы орта мектебі
Алматы облысы білім басқармасының
Жамбыл ауданы бойынша білім бөлімінің
"Қарғалы №3 орта мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(727) 70-31-1-55
есепші бөлімі:
+7(72) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » Отарова Дина Кульджановна портфолиосы
01
январь
2022

Отарова Дина Кульджановна портфолиосы

Сапалық құрам кестесі



Жалпы мәлімет

Аты-жөні, тегі (куәлік бойынша, толық)

Отарова Дина Кульджановна

Туған жылы, күні

21.11.1976ж

Толық жасы (толтырылған уақытқа)

44

ИИН

761121401332

Эл. почтасы

Otarova.76@maiI.ru

Байланыс телефоны (ватсап)

87026959514

Зерттеу тақырыбы

«Соңғы сөзді мен айтамын» әдісі арқылы оқушылардың ойлау дағдыларын қалай қалыптастыруға болады?

Сабақ беретін сыныптары

6а-7ә-7б-11а

Тәжірибесінде пайдаланатын ең негізгі сандық технология, бағдарлама немесе платформа 

«Онлайн мектеп» ,« Күнделік кз», «Білім Ленд» 

Білімі


Білімі (жоғары, арнаулы орта)

жоғары

Академиялық дәрежесі (доктор, магистр және т.б.)


Бітірген оқу орны (толық атауы), бітірген жылы, диплом номері және сериясы *(екі немесе одан да көп оқу орнын бітірсе барлығын толық көрсетеді)

 Есік педагогикалық колледжі

1997 ж

Кыздар педагогикалық институты 2003ж

Диплом номері 0380300

Тіркеу№1864

Мамандығы

Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі

Оқыту тілі (қазақ, орыс), оқыту формасы (күндізгі, сырттай)

Оқыту тілі –қазақ тілі

Оқыту формасы-күндізгі

Пед өтілі (нақты)

24 жыл

Біліктілік санаты

Санаты (мерзімі, бұйрық номері)

Педагог –зерттеуші

2020ж бұйрық №287-4

Біліктілік арттыру

(көшірмелерін  электронды портфолиоға енізу)

ЖББ бойынша (өткен мерзімі (күн, ай, жыл), мекеме атауы (толық)

«Өрлеу біліктілігін арттыру ұлттық орталығы»АҚ филиалы 2019ж,6 мамыр

Қысқа мерзімді (өткен мерзімі (күн, ай, жыл), мекеме атауы (толық)

«Жаңартылған білім беру аясында сабақ жоспарларын құрастыру» курсы 

31.08.2019 ж

Деңгейлік (өткен мерзімі (күн, ай, жыл), мекеме атауы (толық)

Екінші/ негізгі/ деңгей бағдарламасы 

Педагогикалық шеберлік орталығы Талдықорған қ.филиалы

2014ж.22 желтоқсан

Тағы да басқа курстар (өткен мерзімі (күн, ай, жыл), мекеме атауы (толық) (болған жағдайда)

«Тәжірибедегі рефлексия» Педагогикалық шеберлік орталығы

2016ж.8 шілде 

2021ж  15 қазан « Орта білім мазмұнын жаңарту жағдайында «Қазақ тілі мен әдебиеті» пәні мұғал ң к әсіби құзіреттіліктерін  дамыту»

Тәжірибе таратылуы

Аудан

Аудан көлемінде ашық сабақтар берілді.

Облыс

Ашық сабақтар 

Республика


Халықаралық




Мұғалім портфолиосының құрылымы

*(PowerPoint презентациясы арқылы)

  • Блок №1: Мұғалім туралы жалпы мәлімет

·     Аты-жөні (толық) / Фото 

·     Отарова Дина Кульджановна 

  • Білімі (толық), диплом бойынша мамандығы / Жоғары ,Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
  • Ғылыми атағы / 
  • Біліктілік санаты / «Педагог –зерттеуші» 

·     Жалпы педагогикалық және осы мектептегі өтілі- 24,осы мектептегі -24жыл

·     Телефон (ватсап), e-mail-87026959614,otarova.76@maiI.ru

  • Блок №2: Педагогтың кәсіби жетістігі. Марапаттаулар

·     Диплом, грамота, алғыс хат (Білім және ғылым министрлігінен, білім мекемелерінен, қоғамдық ұйымдардан, білім басқармаларынан, білім бөлімінен және т.б.) (республика, облыс, қала, аудан деңгейінде)

  • 1.Біліктілікті Арттыру Орталығы «Білім берудің мазмұнын жаңарту жағдайында қазақ тілі мен әдебиет пәнін оқытудың мазмұны мен әдістемесі» облыстық мадақтама 2019ж 12 желтоқсан
  • 2.«Ұлы дала ұрпағы»Республикалық байқауы Диплом   2019ж 2 қараша
  • 3.1 Дәрежелі Диплом «BILIMGER» Респуликалық білім порталы 2020ж 15 мамыр
  • 4. «Өнеге» интеллектуалды білім порталы  Алғыс хат2019 ж 27 желтоқсан
  • 5.Аудандық «Алғыс хат» ,
  • Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімдерінің арасында өткен аудандық олимпиада 

Аудандық Алғыс хат 2016 ж

  • Блок №3: Педагог оқушыларының кәсіби жетістігі. Марапаттаулар
  • Оқушыларының білім жетістіктері – диплом, грамота, алғыс хат, cертификаттар мен куәліктер (республика, облыс, қала, аудан деңгейінде) / көшірмесі (фото)
  • Облыстық мадақтама «Желтоқсан тәуелсіздік –жаршысы» Тоқмұқан Бақдәулет 2020 ж
  • 1 Дәрежелі диплом Ахметкарім Ақерке « Киелі сандар сыры» «Білімгер»2020 ж 15 мамыр
  • Республикалық байқауы «Ұлы дала ұрпағы» 1орын «Көркем сөз» оқу жанры Тұрғанбай Алия 2019ж 2қараша
  • Өнеге инт порталы «Тәуелсіздік тұғырым» байқауы бас жүлде Саотбай Әсем2019 ж
  • Оқушылардың оқу жетістігінің динамикасы

·     

  • Блок №4: Өз білімін жетілдіру
  • Жалпы және пән бойынша біліктілікті арттыру курсынан өту, конференциялар, кәсіби байқаулар, семинарлар, оқыту тренингтері, басқа да білім жетілдіру шараларына қатысуы (республика, облыс, қала, аудан деңгейінде)
  • Сертификат «Қазақ тілі» және «Қазақ әдебиеті» пәні мұғалімдерінің кәсіби құзіреттіліктерін дамыту»тақырыбында курстан өтті. 6.05.2019 ж.  «Өрлеу» Біліктілікті Арттыру Орталығы» Акционерлік қоғамы.
  • «Жаңартылған білім беру аясында сабақ жоспарларын құрастыру» .Білім беру және ақпараттық жаңашыл технологиялардың ғылыми зерттеу орталығы 31.08.19 ж

·     

  • Блок №5: Ғылыми-педагогикалық, әдістемелік жұмысының мазмұны
  • Іс-әрекетті зерттеу тақырыбы, зерттеу тақырыбы бойынша жұмыс жоспары, қорытынды нәтижесі (жартыжылдық және жыл соңында)

   Тақырыбы: «Соңғы сөзді мен айтамын» әдісі арқылы оқушылардың ойлау дағдыларын қалай қалыптастыруға болады?

Қорытынды

Мұғалім үшін               

 Жоспар бірлесе құру

 Тақырыпты талдау арқылы таңдау

Оқушы ойы  

Тәжірибе алаңы 

Оқушы үшін

 Ойын жинақтайды

 Ойлау дағдыларын  жетілдіреді

 Ойлауын дағдысын ойын  еркін жеткізуге талпынады;

 Ойлау арқылы сөйлеу шеберлігі артады

Түйінді ой

Бастапқы деңгейдегі айтылым дағдылары қалыптасты;

Мәтіндегі кейіпкерлер іс-әрекетін және берілген ақпараттың дұрыс бұрыстығын анықтады.


·     Нормативтік-құқықтық қоры+

·     Педагогтың кәсіби өсуінің жеке жоспары (жылдық/айлық)+

·     Жылдық/жартыжылдық есептері (пәндік салыстырмалы)

·     Педагогикалық тәжірибесінің қорытындысы

·     Іс-шараларға қатысуы

·     Авторлық бағдарлама (болған жағдайда)

·     Дарынды баламен жұмыс жоспары

Қорытынды

Мұғалім үшін               

Бірлесе жоспарлау;

Ортақ тақырып;

Сыншы дос; 

Тәжірибе алаңы.

Оқушы үшін

Жеңілден күрделіге қадам басады;

Сөйлеуде тірек сөздерді пайдаланады;

Ойын еркін жеткізуге талпынады;

Қазақша сөйлей бастайды. 

Түйінді ой

Бастапқы деңгейдегі айтылым дағдылары қалыптасты;

Мәтіндегі кейіпкерлер іс-әрекетін және берілген ақпараттың дұрыс бұрыстығын анықтады.


  • Нормативтік-құқықтық қоры
  • Педагогтың кәсіби өсуінің жеке жоспары (жылдық/айлық)
  • Жылдық/жартыжылдық есептері (пәндік салыстырмалы)
  • Педагогикалық тәжірибесінің қорытындысы
  • Іс-шараларға қатысуы -
  • Авторлық бағдарлама (болған жағдайда) - 
  • Дарынды баламен жұмыс жоспары

  • Дарынды балалармен жұмыс:
  •   Дарынды балалармен (Тұрғанбай Алия,Саотбай Асем,Айтбай Нұрай,Ахметкарім Ақерке,Асылбек Нұржібек ) құрылған жоспар бойынша жыл бойы жұмыс жүргізіліп отырады. Нәтижесінде олар аудандық, республикалық олимпиадаларда жүлделі орындарға иеленіп отырды.

  • 1 «Ұлы дала ұрпағы» республикалық көркемсөз оқу жанры бойынша
  • 1)   Тұрғанбай Алия- І дәрежелі диплом 

  • 2)   «Білімгер»   республикалық білім порталы – Ахметкарім Ақерке
  • I дәрежелі диплом
  • 2. Республикалық « Өнеге» интелектуалды марафонына қатысып, сертификатпен марапатталды:
  • 1)   Бас жүлде Саотбай Асемай
  • Бас жүлде Абдикаримов Диас  
  • Асылбек Нұржібек





·     Көмекті қажет ететін оқушылармен жұмыс жоспары / *жиынтық бағалау жұмыстарының сараптама қорытындысын басшылыққа алу ұсыналады



Мақсаты: көмек қажет ететін оқушылармен  жоспар бойынша    жұмыс жүргізу арқылы оқу үлгерімін арттыру.  Оқушылардың артта қалуы мен нашар оқуын болдырмау және алдын алу.

Көмек қажет ететін оқушы:   Нұрахмет Ерасыл 5б 

Жоғарыда аталған   көмек  қажет ететін оқушылармен атқарылған  жұмыс мына бағытта жүзеге асырылды:

  • білімдеріндегі олқы тұстарына  құрылған жоспарға сай жүргізілді;
  • әр оқушы пән   бойынша қосымша жұмыс дәптерін арнап жүргізеді;

        Қабылдауы баяу оқушылар әрбір сабақ кезінде қажетті   дидактикалық материалдармен (электронды нұсқасымен) қамтамасыз етілді. Жексен Аяна сыныпта былтырғы оқу жылымен салыстырғанда үлгерімін жақсартты: оқу тапсырсырмаларын уақытында орындап, қосымша жаттығуларды да орындап жүр.

        Әртүрлі  бақылау формалары: оқушы деңгейіне сәйкес тесттер алынып, дифференциалды тапсырмалар беріліп отырды. 

        Осы жұмыстар нәтижесінде оқушылардың   мәнерлеп оқу  дағдысы, практикалық тәжірибесі (оқу, жазу дағдылары) кеңейді.



·     Мұғалімнің әдістемелік жұмысының көрсеткіші

  • Сыныптан тыс жұмыс жоспары (оқушылармен)
  • Педагогикалық оқуларға, дөңгелек үстелдерге, ғылыми-тәжірибелік конференцияларға, семинарларға, шығармашылық конкурстарға қатысқандығын дәлелдейтін материалдары, баяндамалары, көпшілік алдында сөйлеген сөздерінің тезистері және бағдарламалары және тағы басқалар; 
  • әдістемелік кеңестің, әдістемелік бірлестіктің, шығармашылық топтың отырыстарындағы баяндамалары, көпшілік алдында сөйлеген сөздерінің тезисі;
  • бұқаралық ақпарат құралдарында, ағымдағы баспасөздерде жарияланған ғылыми-әдістемелік материалдары;


Әдістемелік еңбектерімреспублика көлеміндегі баспасөз беттерінде насихатталып тұрадыРеспубликалық ғылыми-әдістемелік журнал «Қазақ тілі мен әдебиеті», «Асан  қайғының жерге айтқан сыны» тақырыбында сабақ жоспары, 2019ж.

Республикалық ғылыми-әдістемелік журнал « Қазіргі мектеп», «Отбасы» тақырыбында сабақ жоспары, 2016ж 


«Алматы облысының білім басқармасы»ММ Облыстық әдістемелік кабинет»МҚҚЖ

«Критералды бағалау-сапалы білім кепілі» 2016ж



  • оқу-әдістемелік кешендердің, оқу бағдарламасының сараптама жұмыстарына қатысқандығы туралы мәлімет, дәлелдемелер
  • 2019-2020 оқу жылындағы  11а сыныптың    қазақ тілі пәнінен білім                       көрсеткіші

  •  
  • 1-тоқсан  Білім сапасы -65%                             3-тоқсан   Білім сапасы -85%
  •                   Үлгерімі -100%                                                         Үлгерімі -100%
  • 2-тоқсан Білім сапасы-75%                                4-тоқсан  Білім сапасы-100%
  •                   Үлгерімі-100%                                                    Үлгерімі-100%



Оқушының аты-жөні

Оқу сауаттылығы

Бағасы

1

Абиш Диас

12

4

2

Айтуғанова Нұрсулу

18

5

3

Арынтай Дамир

17

5

4

Багарам Талгат

17

5

5

Ерғазы Ақниет

17

5

6

Сагинаева Акерке

19

5

7

Сұлтанова Аружан

19

5

8

Сакен Мадина

20

5

9

Туркменбаев Нурсултан

19

5


10



Турдаев Яссин

14

4



Үлгерімі- 100/

Сапасы-100/




  • Қорытынды:
  • Күнтізбелік   сабақ жоспары мемлекеттік стандартқа және бағдарламаға сай жазылған,сағат саны түгел, мектеп әкімшілігімен бекітілген. 
  • Күнделікті сабақ жоспары күнтізбелік жоспарға сай жазылып отырылады. Мақсаттары мен міндеттері нақты,сауатты құрастырылған.Нормативтік құжаттар:тіл туралы,білім туралы заңдар, әдістемелік журналдар және әдістемелік кітаптар жинағы бар. Оқушылардың барлығында дәптерлеріқапталған, таза, уақытында, жүйелі түрде тексеріліп   отырылды. Бақылау жұмыстарына арналған дәптерлері бар, толтырылған, тексерілген, жылдық жоспарға сай бақылау жұмыстары өткізілген.Оқу жылының басында әр сыныптарға арналған электронды оқулықтар, қажетті көрнекіліктер, дидактикалық материалдар жүйеге келтіріліп, картотека жасалған.Пән кабинеті гигиеналық  талапқа сай.мазмұнға сай безендіріліп стендттермен жабдықталған.Өзара сабаққа қатысу дәптері толтырылып,анализ жасалған.
  • Ақпаратты технологияны сабаққа пайдаланып, әр сынып бойынша электронды оқулықтармен және интерактивті тақтаның мүмкіндіктерін пайдаланамыз.