Малабекова Шнара Базаралиевна » № 3 Қарғалы орта мектебі
Алматы облысы білім басқармасының
Жамбыл ауданы бойынша білім бөлімінің
"Қарғалы №3 орта мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(727) 70-31-1-55
есепші бөлімі:
+7(72) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
01
январь
2022

Малабекова Шнара Базаралиевна

Сапалық құрам кестесі



Жалпы мәлімет

Аты-жөні, тегі (куәлік бойынша, толық)

Малабекова Шнара Базаралиевна

Туған жылы, күні

01.01.1984 ж.

Толық жасы (толтырылған уақытқа)

37 жас

ИИН

840101403391

Эл. почтасы

malabekova.shynar@mail.ru

Байланыс телефоны (ватсап)

87088312766

Зерттеу тақырыбы

“Аяқталмаған сөйлем” әдісі арқылы оқушылардың ауызекі сөйлеу қабілеттерін дамыту

Сабақ беретін сыныптары

2г,2д,5г,6в,6г

Тәжірибесінде пайдаланатын ең негізгі сандық технология, бағдарлама немесе платформа 

Onlain Mektep,Kundelik kz,Macrosoft Pover Point,Movavi

Білімі


Білімі (жоғары, арнаулы орта)

Жоғары

Академиялық дәрежесі (доктор, магистр және т.б.)

жоқ

Бітірген оқу орны (толық атауы), бітірген жылы, диплом номері және сериясы *(екі немесе одан да көп оқу орнын бітірсе барлығын толық көрсетеді)

2006 ж . М.Х.Дулати атындағы ТарМПИ

 Диплом номері 0684468

Мамандығы

Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі

Оқыту тілі (қазақ, орыс), оқыту формасы (күндізгі, сырттай)

Қазақ, сырттай

Пед өтілі (нақты)

14 жыл

Біліктілік санаты

Санаты (мерзімі, бұйрық номері)

Педагог – сарапшы

№ 184 – 4/1  29.12.2020ж.

Біліктілік арттыру

(көшірмелерін     электронды портфолиоға енізу)

ЖББ бойынша (өткен мерзімі (күн, ай, жыл), мекеме атауы (толық)

17.06.2016 ж. «Өрлеу» Біліктілікті Арттыру Орталығы. 

Қысқа мерзімді (өткен мерзімі (күн, ай, жыл), мекеме атауы (толық)

19.02.2021 ж.  «Өрлеу» Біліктілікті Арттыру Орталығы.

Деңгейлік (өткен мерзімі (күн, ай, жыл), мекеме атауы (толық)

жоқ

Тағы да басқа курстар (өткен мерзімі (күн, ай, жыл), мекеме атауы (толық) (болған жағдайда)

«Onlain Мұғалім» марафоны, шілде 2020 жыл

Тәжірибе таратылуы

Аудан

Аудандық «Шебер сынып» тәжірибе алмасу

Облыс

-

Республика

-

Халықаралық

-











Мұғалім портфолиосының құрылымы

        1.    Блок №1: Мұғалім туралы жалпы мәлімет


  • Аты-жөні (толық) : Малабекова Шынар Базаралиевна – 01.01.1984 ж.
  • Білімі (толық), диплом бойынша мамандығы: жоғары, қазақ тілі мен әдебиеті   пәні мұғалімі
  • Ғылыми атағы  -
  • Біліктілік санаты:  педагог - сарапшы
  • Жалпы педагогикалық және осы мектептегі өтілі: 14 жыл, осы мектепте 10 жыл
  • Телефон (ватсап), e-mail – 87088312766, malabekova.shynar@mail.ru 


2. Блок №2: Педагогтың кәсіби жетістігі. Марапаттаулар

Марапатталуы: 2016-2017 оқу жылында аудандық «Жыл мұғалімі - 2017» байқауына қатысып, 3 дәрежелі диплом  

-Nio.kz Республикалық Ұлттық Олипиада сайты« I дәрежелі диплом»  ( 20.12. 2020ж) 

-ҚР Біліктілікті Арттыру Орталығы«Мадақтама»(12.12.2019 ж)

-ӘДЕБИ ҚАЗАҚСТАН   «Алғыс хат» ( қараша,  2020ж)

- ККО «Алғыс хат», 12.05.2021 ж.


3. Блок №3: Педагог оқушыларының кәсіби жетістігі. Марапаттаулар

Оқушыларының жетістігі: Сертификат   «Ақ бота» Смайлжан  Али, Нұрке Дамир  2020 ж, Әдеби кз. I дәрежелі диплом  Молдабай Зарина  2020ж, II дәрежелі диплом  Сейсенғали Ерасыл  2020 ж. марапатталды.

4. Блок №4: Өз білімін жетілдіру

Сертификат «Қазақ тілі» және «Қазақ әдебиеті» пәні мұғалімдерінің кәсіби құзіреттіліктерін дамыту»тақырыбында курстан өтті. 19.02.2021 ж.  «Өрлеу» Біліктілікті Арттыру Орталығы» Акционерлік қоғамы.

5. Блок №5: Ғылыми-педагогикалық, әдістемелік жұмысының мазмұны

  • Іс-әрекетті зерттеу тақырыбы, зерттеу тақырыбы бойынша жұмыс жоспары, қорытынды нәтижесі (жартыжылдық және жыл соңында)

Тақырыбы:“Аяқталмаған сөйлем” әдісі арқылы оқушылардың ауызекі сөйлеу қабілеттерін дамыту.

Қорытынды

  • Мұғалім үшін               
  • Бірлесе жоспарлау;
  • Ортақ тақырып;
  • Сыншы дос; 
  • Тәжірибе алаңы.
  • Оқушы үшін
  • Жеңілден күрделіге қадам басады;
  • Сөйлеуде тірек сөздерді пайдаланады;
  • Ойын еркін жеткізуге талпынады;
  • Қазақша сөйлей бастайды. 
  • Түйінді ой
  • Бастапқы деңгейдегі айтылым дағдылары қалыптасты;
  • Мәтіндегі кейіпкерлер іс-әрекетін және берілген ақпараттың дұрыс бұрыстығын анықтады.


  • Нормативтік-құқықтық қоры
  • Педагогтың кәсіби өсуінің жеке жоспары (жылдық/айлық)
  • Жылдық/жартыжылдық есептері (пәндік салыстырмалы)
  • Педагогикалық тәжірибесінің қорытындысы
  • Іс-шараларға қатысуы -
  • Авторлық бағдарлама (болған жағдайда) - 
  • Дарынды баламен жұмыс жоспары

Дарынды балалармен жұмыс:

        Дарынды балалармен (Абдрахманова Аружан, Молдабай Зарина,Сейсенғали Ерасыл,Ульфанова Анастасия, Тлеубек Аруна, Палтаев Ислам, Смайлжан Али) құрылған жоспар бойынша жыл бойы жұмыс жүргізіліп отырады. Нәтижесінде олар аудандық, республикалық олимпиадаларда жүлделі орындарға иеленіп отырды.


1. Республикалық  А. Құнанбайұлының 175 жылдық мерейтойына орай ұйымдастырған «Абай – дана, Абай – дара қазақта!» атты  республикалық байқауға қатысып, марапатталды:


1)  Молдабай Зарина- І дәрежелі диплом 


2) Сейсенғали Ерасыл - II дәрежелі диплом

2. Республикалық «Ақбота» интелектуалды марафонына қатысып, сертификатпен марапатталды:

1)  Смайлжан Али   

  «Дарын» республикалық ғылыми-практикалық орталығы ұйымдастырған пән олимпиадасына қатысқан оқушылар:

1) Палтаев Ислам

2) Тулеубек Аруна


  • Көмекті қажет ететін оқушылармен жұмыс жоспары / *жиынтық бағалау жұмыстарының сараптама қорытындысын басшылыққа алу ұсыналады

Көмек  қажет ететін оқушылармен жұмыс:


        Мақсаты: көмек қажет ететін оқушылармен түрлі жұмыстар жүргізу арқылы оқу үлгерімін арттыру. Балалардың артта қалуы мен нашар оқуын болдырмау және алдын алу.

Көмек қажет ететін оқушы:   Қожахметова Динара, Жексен Аяна - 6 «в».

Жоғарыда аталған  көмек  қажет ететін оқушылармен атқарылған  жұмыс мына бағытта жүзеге асырылды:

  • білімдеріндегі олқы тұстарына   құрылған жоспарға сай жүргізілді;
  • әр оқушы пән  бойынша қосымша жұмыс дәптерін арнап жүргізеді;

        Қабылдауы баяу оқушылар әрбір сабақ кезінде қажетті   дидактикалық материалдармен (электронды нұсқасымен) қамтамасыз етілді. Жексен Аяна сыныпта былтырғы оқу жылымен салыстырғанда үлгерімін жақсартты: оқу тапсырсырмаларын уақытында орындап, қосымша жаттығуларды да орындап жүр.

        Әртүрлі  бақылау формалары: оқушы деңгейіне сәйкес тесттер алынып, дифференциалды тапсырмалар беріліп отырды. 

        Осы жұмыстар нәтижесінде оқушылардың  мәнерлеп оқу  дағдысы, практикалық тәжірибесі (оқу, жазу дағдылары) кеңейді.


  • Мұғалімнің әдістемелік жұмысының көрсеткіші
  • Сыныптан тыс жұмыс жоспары (оқушылармен)
  • Педагогикалық оқуларға, дөңгелек үстелдерге, ғылыми-тәжірибелік конференцияларға, семинарларға, шығармашылық конкурстарға қатысқандығын дәлелдейтін материалдары, баяндамалары, көпшілік алдында сөйлеген сөздерінің тезистері және бағдарламалары және тағы басқалар; -
  • әдістемелік кеңестің, әдістемелік бірлестіктің, шығармашылық топтың отырыстарындағы баяндамалары, көпшілік алдында сөйлеген сөздерінің тезисі;

+

  • бұқаралық ақпарат құралдарында, ағымдағы баспасөздерде жарияланған ғылыми-әдістемелік материалдары;

Әдістемелік еңбектерімреспублика көлеміндегі баспасөз беттерінде насихатталып тұрадыРеспубликалық ғылыми-әдістемелік журнал «Қазақ тілі мен әдебиеті», « Киім  - мінез айнсы» тақырыбында сабақ жоспары, 2019ж.

Республикалық ғылыми-әдістемелік журнал «Ұстаз шапағаты», «Отбасы» тақырыбында сабақ жоспары, 2020 ж.

Аты-жөні (толық) оқу-әдістемелік кешендердің, оқу бағдарламасының сараптама жұмыстарына қатысқандығы туралы мәлімет, дәлелдемелер


Қорытынды:

Күнтізбелік  сабақ жоспары мемлекеттік стандартқа және бағдарламаға сай жазылған,сағат саны түгел, мектеп әкімшілігімен бекітілген. Осы жылы аудандық «Жыл мұғалімі - 2017» конкурсына қатысып, 3-орын иелендім.

Күнделікті сабақ жоспары күнтізбелік жоспарға сай жазылып отырылады. Мақсаттары мен міндеттері нақты,сауатты құрастырылған.Нормативтік құжаттар:тіл туралы,білім туралы заңдар, әдістемелік журналдар және әдістемелік кітаптар жинағы бар. Оқушылардың барлығында дәптерлеріқапталған, таза, уақытында, жүйелі түрде тексеріліп  отырылды. Бақылау жұмыстарына арналған дәптерлері бар, толтырылған, тексерілген, жылдық жоспарға сай бақылау жұмыстары өткізілген.Оқу жылының басында әр сыныптарға арналған электронды оқулықтар, қажетті көрнекіліктер, дидактикалық материалдар жүйеге келтіріліп, картотека жасалған.Пән кабинеті гигиеналық  талапқа сай.мазмұнға сай безендіріліп стендттермен жабдықталған.Өзара сабаққа қатысу дәптері толтырылып,анализ жасалған.

Ақпаратты технологияны сабаққа пайдаланып, әр сынып бойынша электронды оқулықтармен және интерактивті тақтаның мүмкіндіктерін пайдаланамыз.

Қорытынды:

1.Дарынды балалармен жұмыс жүргізу

2.Оқушыларды олимпиадаға   көбірек  дайындау

3.Ақпаратты технологияның мүмкіндіктерін күнделікті сабақта пайдалану

Қазақ тілі мен әдебиет пәні бойынша 1-ші жарты жылдық,жылдық бақылау және жылдық қорытынды


Оқушылар жазба жұмысын жазу барысында жіберген басты 

қателері: жалқы есімдердің жазылуынан,құрмалас сөйлемдердің арасына қойылатын тыныс белгілерден,шылаулардан,сөз  ортасындағы әріптерді тастап кетуден, айтылуы мен жазылуында айырмашылық  бар сөздерден,фонетика саласы бойынша н-ң, ү-ұ,  к-

қ,о-ө,ы-і дыбыстарынан,тасымалдан жіберген. Коллиграфиясы нашар оқушылар да бар.

Оқу деңгейі жоғары әрбір оқушымен құрылған жоспар арқылы жеке-жеке жұмыстар жүргізіліп отырылды.Алайда үлгерімі төмен оқушылар да назардан тыс қалмады.Үлгерімі төмен оқушыларға жеке жұмыс жоспары құрылды.Сол жоспар бойынша жыл бойы жұмыстар жүргізіліп отырды.




Пән мұғалімі           Малабекова Шынар Базаралықызы